IT грамотност - ниво 2 - SoftUni Kids
IT грамотност - ниво 2
Крайният срок за записване е 09/05/2024 23:59 часа включително.
Средно-напреднал

IT грамотност - ниво 2

  • money
    цена
    160 лв.
  • people
    подходящ за
    5-7 год.
  • calendar
    начало
    27.04.2024
  • location
    локация
    София

Курсът "IT грамотност - ниво 2" представлява вълнуващо пътешествие в света на технологиите, съчетано със забавлението от създаването на собствени игри в Scratch Junior. Специално предназначен за деца на възраст 5-7 години, този курс осигурява интегрирано обучение, което надгражда върху уменията и материала от първия курс "IT грамотност" и се фокусира върху broadcasting - техника, позволяваща обекти в програмите да комуникират между себе си.

Ключови теми и умения:
• Приложение на наученото: В курса "IT грамотност - ниво 2" децата ще използват знанията, които са придобили по време на предишния курс "IT грамотност", за да създават интерактивни игри. Те ще приложат различни блокчета за програмиране, които са научили, за да създават динамични игрови сценарии.
• Изграждане на логика: През курса, децата ще развиват логическото си мислене и ще решават възникнали проблеми, като проектират и реализират сложни взаимодействия между героите и обектите в игрите си.
• Създаване на игри: Децата ще научат как да създават игри, в които главният герой се контролира с помощта на лично направени стрелки. Те ще развият въображението си и креативността, създавайки интересни и забавни игрови сценарии.
• т.нар Broadcasting и взаимодействия: Важна част от курса е broadcasting, който позволява на обектите в игрите да комуникират помежду си. Децата ще научат как да създават взаимодействия между героите, обектите и средата на играта, което ще обогати техните игрови преживявания.
• Надграждане на IT грамотността: "IT грамотност - ниво 2" предоставя възможност за надграждане на уменията и материала, придобити в предишния курс "IT грамотност".
• Децата ще се усъвършенстват в програмирането и ще станат по-сигурни в използването на технологията.

"IT грамотност - ниво 2" не само укрепва разбирането на децата за програмирането, но и ги насочва към създаването на собствени игри. При завършване на курса, децата ще бъдат в състояние да създават игри, които комбинират технически умения с креативност и иновативност. Те ще развият логическо мислене, ще преодоляват различни трудности и ще развият креативните си умения, като приключат със собствена, уникална игра. "IT грамотност - ниво 2" представлява важна стъпка в подготовката на децата за технологичното бъдеще и ще ги вдъхнови да бъдат креативни в този процес.

За кого е подходящ?

Курсът "IT грамотност - ниво 2" представлява вълнуващо пътешествие в света на технологиите, съчетано с забавлението от създаването на собствени игри в Scratch Junior. Специално предназначен за деца на възраст 5-7 години, този курс ще осигури интегрирано обучение, което ще надгради върху уменията и материала от първия курс "IT грамотност" и се фокусира върху broadcasting, техника, позволяваща обекти в програмите да комуникират между себе си.

Какво ще умее детето след курса?

В края на курса, децата ще имат уменията и увереността да създадат собствена игра, която ще включва broadcasting и ще представлява продукт на тяхната собствена креативност. Те ще развият своята логика и способността да решават проблеми, както и ще имат надграждащи се технически умения, които могат да бъдат от полза в бъдещето.

Програма на обучението

През цялото време на курса ще имаме постоянна двустранна комуникация с децата. Ще имат възможност да ни задават въпроси и да общуват помежду си (най-вече в почивките и след занятия).

занятия

1. Преговор на предишните умения
Описание
• Този урок ще се фокусира върху аспекта на програмиране и създаване на управление на управление чрез стрелки и прилагането им в собствената игра;
• Учениците ще научат как да програмират спрайта, който да реагира на командите, и ще използват тези умения, за да създадат играта "Летящата кокошка".
Дата и час
27.04.2024 от 11:30 часа
Ресурси
2. Как да създаваме стрелки, които да управляват нашия спрайт? - "Летящата кокошка"
Описание
• Този урок ще се фокусира на важния аспект на програмирането - създаването на управление чрез стрелки и прилагането им в собствената игра;
• Учениците ще научат как да програмират спрайта, който да реагира на командите, и ще използват тези умения, за да създадат играта "Летящата кокошка".
Дата и час
11.05.2024 от 11:30 часа
Ресурси
3. Да създадем играта "Събиране на плодове". (игра с 2 стрелки)
Описание
• Този урок има за цел да научи учениците как да създават игра, в която главният герой контролира спрайта си, използвайки стрелки за движение наляво и надясно;
• Целта на играта ще е да се съберат колкото се може повече плодове, които падат от дърветата;
• Този проект не само ще развие техническите им умения, но и ще насърчи креативността и способността им за решаване на проблеми.
Дата и час
18.05.2024 от 11:30 часа
Ресурси
4. Да създадем играта "Чудновата народна топка". (игра с 4 стрелки)
Описание
• Този урок цели да научи учениците как да създадат интересна и предизвикателна игра, наречена "Чудновата народна топка";
• Урокът насочва вниманието към програмирането на движението на спрайта и увеличава сложността в игрите, създадени до сега.
Дата и час
01.06.2024 от 11:30 часа
Ресурси
5. Да създадем играта "Космонавта и звездите". (игра с 4 стрелки)
Описание
• Този урок ще насочи вниманието към създаването на интерактивна игра със Scratch Junior, наречена "Космонавта и звездите";
• Целта на играчите ще е да контролират космонавта, който трябва да събира звезди, като звездите изчезват, след като се съберат;
• Космонавтът се движи в четири посоки, което ще изисква програмиране на движението във всички посоки и работа със събития.
Дата и час
08.06.2024 от 11:30 часа
Ресурси
6. Да създадем играта "Лабиринт". (игра с 4 стрелки + собствен декор)
Описание
• Този урок ще се фокусира върху създаването на лабиринт в игра със Scratch Junior, като подчертава важността на собствения декор и спрайтове;
• Учениците ще научат как да създадат начална и крайна точка, как да поставят препятствия в лабиринта и как да програмират движението на главния герой, така че той да стигне от началната до крайната точка;
• Освен това учениците могат да усложнят играта, като добавят нива с по-голяма сложност.
Дата и час
15.06.2024 от 11:30 часа
Ресурси
7. Създаване на собствен проект
Описание
• Създаване на собствен проект.
Дата и час
22.06.2024 от 11:30 часа
Ресурси
8. Представяне на собствена игра
Описание
• Представяне на собствена игра.
Дата и час
29.06.2024 от 11:30 часа
Ресурси

Сертификат

След всяко преминато обучение участниците в SoftUni Kids получават поименен сертификат, който свидетелства за успешно придобитите знания и умения.

Кога и къде се провеждат занятията?

Курсът е в ПРИСЪСТВЕНА ФОРМА в сградата на СофтУни на адрес гр. София, бул. Ал. Малинов № 78. Обучението се провежда в рамките на 1 астрономически час, веднъж седмично в продължение на 8 седмици.

Датата и часа на провеждане на всяко занятие можете да откриете по-горе в страницата в секция "Програма на обучението".

Почивни дни по време на курса: 4 и 25 май. Крайният срок за записване е 25 април 2024, 23:59 часа включително. 

Допълнителна информация

В деня на първото занятие на Вашето дете, е необходимо да изпратите по имейл/да донесете подписан и сканиран договора, който ще получите на имейл адреса Ви след заплащане на обучението.

Запазването на място става единствено след успешно заплащане.

При записване на второ получавате 20% отстъпка от таксата за второто дете.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.